Photography by Eric

26 sty 2016

WORD, Winda i powrót Z Archiwum X

http://jaktycos.blogspot.com/p/blog-page.html
Na początek taka mała informacja. Jednak nie będzie tak obszernego rankingu najlepszych polskich albumów ubiegłego roku, a jedynie lista i nie 15, a 10. Nie chce robić tego na siłę dlatego tak zdecydowałem.
Dodałem nową zakładkę do bloga. Zapraszam do zaglądania tam ;)
A teraz o czym dziś...w sumie to znowu o niczym :D.

Egzaminatorzy 
Na początek mój mały bulwers na temat egzaminatorów w WORD'ach. Kolejny raz mi się nie udało zdać i w sumie już mnie to nie wzrusza ale dzisiaj było inaczej. Wszystko szło idealnie, aż zacząłem wierzyć że może jednak w końcu zdam ale...egzaminator mi na to nie pozwolił. Całą drogę musiałem słuchać jego gadek m.in. "za wolno Pan jedzie, tamuje Pan ruch" i zrozumiał bym te uwagi gdyby nie to że jechałem 25km/h prz ograniczeniu do 30km/h...bez komentarza. Gdyby nie te durne uwagi, na pewno bym zdał bo, popełniłem głupie błędy. Niestety wiem że to nie jedyny przypadek bo wiele egzaminatorów tak robi i jest to celowe. Za każdy kolejny egzamin po prostu dostają większą wypłatę i tak się potem dzieje. To smutne ale zapewne nie zmieni się w ciągu najbliższych 5/10 lat lub nawet pogorszy. Egzaminator nawet nie spoglądał na to jak jadę, tylko szukał czegoś na czym może mnie "uwalić", no i znalazł...wyprowadził mnie z równowagi. Może się mylę ale gdzieś jest zapis że nie można przeszkadzać kierowcy przy jeździe, a jego uwagi nie były częścią egzaminu. Bardzo mnie to wkurzyło dziś...nikt tak dawno mnie nie wkurzył jak ten typ.
Dobra koniec bo będzie o tym cały post :D

WINDA
Czy tylko mi przeszkadza ta niezręczna cisza w windach...
Zawsze jak ktoś wsiada i jedziemy w takiej ciszy, to mam ochotę coś powiedzieć ale nie wiem co bo strasznie przeraża mnie ta cisza i chcę jak najszybciej wyjść. Niestety nigdy nie wiadomo jak zacząć jakąś wypowiedź by nie zostać po prostu "olanym" i nie zawsze temat pogody tu pomoże.
Zauważyłem że gdy w windzie jedzie starsza osoba to zawsze coś powie i nie jest to coś wścibskiego itd. ale po prostu jakaś neutralna uwaga typu "dobrze że dziś nie pada" albo "trzymam kciuki byście przetrwali tą sesję". To krótka uwaga, a od razu poprawia nastrój. Nie wiem czemu lubimy tak milczeć i ignorować ludzi w około, no bo co złego jest w rozmowie z osobami w około, to tylko poznawanie. To smutne że żyć w ciszy zamiast rozmawiać z ludźmi w około, wiem że niektóre osoby nas zignorują ale jednak większość zacznie rozmawiać, a taka rozmowa w tramwaju, na przystanku czy właśnie w windzie jest na prawdę miła i poprawia nastrój. Nie bójmy się innych i nie spinajmy tak. Wyluzujmy i cieszmy się, a nie żyjmy jak zgorzkniali ludzie. Wiem wiem że zaraz ktoś pomyśli "lewak" itd. ale to bezzasadne. Za bardzo uwielbiamy wszystkich szufladkować i gdy pojawia się ktoś kogo po prostu nie da się zaszufladkować to zaczynamy hejtować taką osobę no bo jak to tak, każdy musi być zaszufladkowany. To również jest smutne. Dlaczego wiele osób nie potrafi cieszyć się życiem i zająć własnym życiem? Uważam że gdyby większość tak zrobiła, to była by szczęśliwsza i przy okazji uszczęśliwiła by parę osób wokół. Dobra, bo znowu bulwers.
Znowu wszyło mi taki misz masz ale no trudno, zwykle mi tak wychodzi i to się raczej nie zmieni :P

Z Archiwum X 10 ! 
No oczywiście muszę napisać o powrocie Z Archiwum X!
Czekałem na to bardzo bardzo długo i w końcu się pojawił. Już sam początek mnie rozwalił, Chris Carter wykonał dobrą robotę. Cały odcinek (i mam nadzieję że całą seria) jest utrzymana w klimacie znanym z pierwszych 4 serii i to sprawia że ogląda się to z taką samą ciekawością jak stare odcinki. Nie będę robił spoilera ale po pierwszym odcinku mam ochotę dorwać już całą serię i liczę że nie zakończy się to na 6 odcinkach. Cieszę się że debiut nowej serii miał tak wielką oglądalność(blisko 14mln w USA) bo to daje nadzieję na kolejną serię która będzie zawierała więcej odcinków. Jestem wielkim fanem tego serialu bo to jedna z najlepszych produkcji jaka powstała. Na dowód że mam rację, spójrzcie na współczesne seriale kryminalne i porównajcie z Archiwum, zobaczycie jak wiele czerpią z tej produkcji, ba! nawet zżynają fabułę całych odcinków. Zapraszam do postu o serialu w którym o tym piszę, o tutaj
Jestem bardzo ciekawy kolejnych odcinków i cieszy mnie że już dziś zobaczę kolejny. Musicie to obejrzeć!
FOX Poniedziałek 21:00

Najlepsze Polskie albumy 2015
Na koniec zapowiadany ranking. Poprzedni ranking, czyli albumów zagranicznych tutaj
Wszystkie albumy wybrałem w oparciu o mój gust wiec jeśli siez nim nie zgadzacie to trudno :D To moja opinia.
 
1.The Dumplings Sea You Later
2.Agyness B. Marry Agyness B. Marry

3.Dawid Podsiadło Annoyance and Disappointment
4.Kortez Bumerang 

5.Bednarek Oddycham...


6.Taco Hemingway Umowa o Dzieło 

7.Artur Andrus Cyniczne córy Zurychu


8.Stanisława Celińska Atramentowa 


9.TABB & Saund'n'Grace Atom


10.Natalia Kukulska Ósmy Plan



No i to tyle na dziś. Nie wiem kiedy będzie kolejny post ale postaram się już tyle nie zwlekać, w końcu już po przeglądach i mam wolne;)
A na koniec jedna z największych odkryć ubiegłego roku. Oby więcej takich artystów!







*źródła: Empik.com, hhzone.pl, youtube.pl, muzyka.interia.pl, kinkyowl.pl, ziffdavisinternational.com, word-poznan.pl, inkfry.com,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz